چگونه می توان گزارش پرسنلي كه حقوق عادي/معوق براي آنها محاسبه نشده است را تهیه کرد؟

بازديدکنندگان انجمن هوش مصنوعي کليکس سافت به صورت صعودي در حال افزايش مي باشند . دارنده نشان رسانه دیجیتال برتر

logo-samandehi

مقالات و پروژه هاي هوش مصنوعي
تبليغات
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: چگونه می توان گزارش پرسنلي كه حقوق عادي/معوق براي آنها محاسبه نشده است را تهیه کرد؟

  1. #1
    Administrator CeoUser آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    195

    چگونه می توان گزارش پرسنلي كه حقوق عادي/معوق براي آنها محاسبه نشده است را تهیه کرد؟

    در سازمان هایی که محاسبه حقوق آنها به صورت توزیع شده انجام می شود(محاسبه حقوق واحد های مختلف توسط کاربرهای مختلف انجام می شود) احتمال عدم محاسبه برای برخی پرسنل وجود دارد. از این رو در سیستم حقوق و دستمزد پیوست این امکان وجود دارد که در فرم محاسبه حقوق به لیست پرسنلی که محاسبه حقوق برایشان انجام نشده است دسترسی داشت. برای استفاده از این امکان کافیست:
    1- از منوی حقوق پرسنل برروی فرم" محاسبه حقوق پرسنل" کلیک کنید و یا از کلید ترکیبی Ctrl+A استفاده نمایید.
    2-با کلیک راست بر روی قسمت خاکستری رنگ فرم و باز شدن منوی CM گزینه " لیست پرسنلی که محاسبه حقوق برای آنها انجام نشده "را انتخاب کنید.
    به این ترتیب می توان گزارشی از پرسنلی که حقوق عادی برای آنها محاسبه نشده است را در اختیار داشت.
    نکته: نحوه عملکرد این امکان در فرم محاسبه حقوق معوق مشابه محاسبه حقوق عادی می باشد.


    2183
    ویرایش توسط CeoUser : 11-25-2016 در ساعت 02:55 PM دلیل: گزارش پرسنلي,حقوق عادي,معوق ,

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •